Honda CBF150

 

DSC05532 DSC05528
DSC05525 DSC05526
 2011 yılında Kymco CK125’i sattıktan sonra Honda CBF150 almıştım. Biraz daha büyük, konforlu bir motosikletti. 2011 yazında yaptığım Ege-Akdeniz gezisi sırasında çıkardığı sorunlar ve servislerin ilgisizliği bu motoru gözümden düşürmüştü. Biraz daha güçlü bir motosiklet düşüncesi de eklenince 2012 yılında CBF’yi satmıştım. CBF 150’yi toplam 8000 km. kullanmıştım.
Motor Hava soğutmalı, 4-zamanlı, OHC, tek silindirli
Motor hacmi (cc) 149
Silindir çapı x strok (mm) 57,3 x 57,8 mm
Sıkıştırma oranı 9,1 : 1
Yakıt sistemi Karbüratör
Maks. Güç (kW@dev/dak) 8,5/7.500 (11,6 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 12,5/5.250
Ateşleme CDI elektronik avanslı, dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 5 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.075 x 750 x 1.135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.335
Sele yüksekliği (mm) 780
Yerden açıklık (mm) 140
Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (2,6 lt. yedek dahil)
Ağırlık 141 kg
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s